Anonimna kamera za iOS anonimizira slike radi zaštite nevinih: Digital Photography Review

Startup sa sjedištem u Londonu Igralište pokrenuo je novu iOS aplikaciju pod nazivom Anonimna kamera da, kao što mu ime kaže, anonimno prikazuje slike i video zapise kako bi se zaštitili predmeti sadržani u njima. Aplikacija koristi umjetnu inteligenciju za otkrivanje i uklanjanje ili zamagljivanje predmeta, proces koji se odvija lokalno na korisnikovom uređaju ako koristi iOS 13.0 ili noviji.

Budući da softver za prepoznavanje lica olakšava nego ikad prije identifikaciju nekoga navedenog u videozapisu ili fotografiji, anonimnost ovih slika radi zaštite nevinih osoba, zviždača i slično je od vitalne važnosti. Anonimna kamera želi olakšati ovaj postupak za korisnike iPhonea koristeći prepoznavanje lica kako bi pronašli subjekte i sakrili ih.

Proces može uključivati ​​zamagljivanje lica, najtradicionalniji način anonimnih subjekata ili potpuno uklanjanje njihovih tijela u slučajevima kada su potrebni poboljšani koraci. Osim što zamagljuje subjekte, Anonymous Camera takođe podržava stavljanje čvrstog predmeta na lice subjekta, što bi sprečilo upotrebu tehnologije za uklanjanje zamućenja, a tu je i mogućnost upotrebe buke za skrivanje predmeta.

Playground tvrdi da koristi “state of the art” tehnologiju prepoznavanja lica da bi pronašao i zamaglio lica bez obzira na uglove, uključujući u videozapisima u kojima se subjekt kreće. Međutim, postoji ograničenje: značajka anonimizacije za cijelo tijelo može se upotrebljavati samo na iPhone XS ili novijim modelima. Ostale karakteristike uključuju izobličivanje zvuka kako bi se prikrio glas subjekta, uklanjanje metapodataka iz sadržaja i podjela na ekranu radi anonimnosti samo subjekta u intervjuu.

Anonimna kamera ne koristi oblak, već pohranjuje i obrađuje slike lokalno na uređaju; ovo je ključna karakteristika koja smanjuje izglede da se nepromijenjene slike presreću ili na neki drugi način steknu.

Prema The Verge, Anonimna kamera dizajnirana je za anonimiranje video zapisa i slika pojedinih predmeta i malih grupa ljudi; kada je testirana na velikom protestnom događaju Black Lives Matter, aplikacija nije mogla da se nosi s velikim brojem subjekata, ali to nikada nije bila namijenjena, navodi Playground.

Iako bi aplikacija mogla biti korisna svima koji žele zaštititi nečiju privatnost, nudi se posebno kao alat koji mogu koristiti novinari, aktivisti, zviždači i drugi ljudi koji pružaju osjetljive podatke, radeći u potlačenim regijama ili bilo koga tko snima sadržaj u mjesta koja zahtijevaju da se javni pojedinci zamagljuju.

Takvi alati za privatnost postaju sve popularniji i važniji. Ranije ove sedmice šifrirana aplikacija za razmjenu poruka uveo ima svoju ugrađenu značajku zamućivanja lica koja korisnicima omogućuje zamućivanje lica objekata na zajedničkim slikama. Alat također omogućava korisnicima da nacrtaju lica ili ih sakriju naljepnicama.

Važno je napomenuti da samo zamagljivanje možda nije dovoljno za zaštitu predmeta sadržanih u sadržaju. Pored drugih potencijalnih identifikatora poput jedinstvenih tetovaža ili pirsinga, postoje i forenzički softverski alati koji pomoću strojnog učenja preokreću zamagljivanje koji se primjenjuje na sliku, otkrivajući skriveni sadržaj. Skrivanje predmeta iza pune boje ili naljepnica može biti sigurnija opcija.

Anonimna kamera sada je besplatno dostupna od iOS App Store s “Pro” kupnjom u aplikaciji koja košta 1,99 dolara i nudi video snimanje bez vodenih žigova.