Aplikacija Adobe Photoshop Camera objavljena za Android i iOS, a nudi „Leće“ na AI napajanje: Digital Photography Review

Adobe je predstavio aplikaciju Photoshop Camera za Android i iOS uređaje. Aplikacija, pregledana prošlog novembra, koristi Adobe-ovu tehnologiju umjetne inteligencije, Sensei, za isporuku visoko stiliziranih i filtera i efekata fotoaparata u stvarnom vremenu dok snimate slike.

The Aplikacija Adobe Photoshop Camera osmišljen je da pomogne korisnicima da snimaju “prekrasne selfie, snimke hrane i krajolike i još mnogo toga”. Aplikacija uključuje brojne alate za automatsko prilagođavanje slike putem alata Magic Wand, poput portretnog osvjetljenja i korekcije izobličenja objektiva.

Aplikacija uključuje različite kategorije ‘Objektiva’, koji djeluju poput filtera: Portret, Pop Art, Spectrum, filteri nadahnuti Billie Eilish, Artful, Hrana, Scenery, Blue Skies i Reverie. Svaki objektiv uključuje brojne filtere, poput Blue Skies sočiva s različitim oblačnim formacijama. Korisnici mogu i preuzeti dodatne objektive koje su stvorili razni uticajni fotografi i korisnici Instagrama.

Snimak ekrana iz aplikacije Adobe Photoshop Camera za iOS

Unutar aplikacije Photoshop Camera korisnici mogu uređivati ​​svoje snimljene slike pomoću raznih osnovnih alata za uređivanje. Možete prilagoditi detalje sjene, istaknuti detalje, jasnoću, vibracije, ekspoziciju, kontrast, razinu bijele, crnu razinu i zasićenost. Kao što je spomenuto ranije, izvršava se i automatsko prilagođavanje, što se događa čim pregledate sliku u svojoj biblioteci. Možete i dodirnuti dugme Photoshop Express na vrhu ekrana da biste dodali svoju sliku u aplikaciju Photoshop Express za dodatna i dublja podešavanja.

U rukama s Photoshop Camerom, aplikacija je dobro funkcionirala. Aplikacija je izvršila automatska prilagođavanja i utvrdila da će ‘Lights scenora’ biti dobro početno mjesto za odabir različitih opcija filtra. Isprobao sam i ‘Artful’ objektiv, koji je brzo primijenjen na moju sliku. Na ostalim fotografijama, aplikacija je dobro odradila nebo, iako je iznenađujuće da njezina zamjena neba nije tako sofisticirana niti tako učinkovita kao što se nalazi u Skylumovom softveru Luminar.

Govorim The Verge, Adobe CTO Abhay Parasnis izjavio je da je cilj Photoshop kamere “dovesti čaroliju Photoshopa izravno na tražilo vaše kamere.” Kad je Adobe predstavio Photoshop Camera prošle jeseni, bilježi ulogu aplikacije u proširivanju privlačnosti i ukupne snage platforme Adobe Creative Cloud, njenog softverskog ekosistema zasnovanog na pretplati. Aludirajući na privlačnost budućim potrošačima Creative Cloud-a, Adobe je rekao: “Zalažemo se za ulaganje u pristupačne alate poput Photoshop Camera izgrađene za sljedeće generacije potrošača i kreativaca.”

Kamera Adobe Photoshop dostupna je kao besplatni download s kupnjom putem aplikacije za Android i iOS.