Capture One zadirkuje nadolazeće ažuriranje Capture One 20, uključujući nove četke za isceljivanje i klon: Digital Photography Review

Ranije danas, Capture One pokazao je trio glavnih novih značajki koje dolaze putem besplatnog ažuriranja Capture One 20 kasnije ovog mjeseca. Najava je stigla u live stream u kojem možete pogledati reprizu dolje, a vodili su je voditelj proizvoda Alexander Flemming i menadžer poslovnog razvoja David Grover.

U demo prikazu uživo, prva velika nova značajka koja stiže u Capture One 20 kasnije ovog mjeseca, je revidirana ljekovita četkica za retuširanje slika i uklanjanje neželjenih mrlja. U trenutnoj verziji Capture One 20, tijek liječenja uključuje stvaranje novog sloja za iscjeljivanje, odaberite četkicu i odaberite izvornu točku. Nadalje, možete odabrati samo jednu izvornu točku po sloju.

U nadolazećem ažuriranju softver će biti u mogućnosti brzo i inteligentno odabrati izvornu točku za svaku instancu korištenja četke za liječenje na jednom „Ljeklom sloju“. Po Flemmingu, neće biti ograničenje koliko različitih bodova isceljenja možete imati na jednom sloju, niti je tim pronašao probleme s učinkom prilikom korišćenja mnogih bodova lečenja.

Flemming i Grover su u toku uživo podijelili nekoliko zanimljivih sitnica o načinu funkcioniranja nove četkice za ozdravljenje. Prvi put kada četkicu upotrijebite na slici, softver sprema predmemoriju cijele slike tako da su sva sljedeća korištenja četke za zaceljivanje mnogo brža. Nadalje, nova tehnologija iscjeljivanja spretna je za prilagodbu blistavosti vaše izvorne točke tako da odgovara području koje želite zacijeliti ili dodirnuti. Na primjer, ako je područje na slici koje najbolje odgovara teksturi svjetlije ili tamnije od područja koje pokušavate zacijeliti, softver se može uskladiti s izvornim područjem osvjetljavanjem ili zatamnjenjem.

Pored nove četkice za isceljivanje, tu je i nova četkica za kloniranje. Četkica za kloniranje djeluje slično kao nova četkica za liječenje, ali stvara ‘Clone Layer’, a ne ‘Layer Layer’. Klon klonom stvara klon piksela za pikselom, umjesto da zamjenjuje područje ozdravljenja odabirom izvora. U osnovi, klon klona omogućuje vam kopiranje odabranog seta piksela iz jednog područja slike u drugo područje.

Na ovom snimku zaslona iz Capture One prezentacije koristi se novi klon za kloniranje. Kreditna slika: Capture One

Još jedan dodatak su novi pre i posle dugmeta, koji se mogu naći na alatnoj traci. U prethodnim verzijama gledanje prije i nakon poređenja je obavljeno kroz isprepleteni postupak pri čemu resetirate sliku, a zatim poništite resetiranje. Sada ćete moći jednostavno pritisnuti tipku prije / poslije, što stvara klizanje prije / poslije podijeljenog prikaza, prikazujući se prije na lijevoj i nakon na desnoj strani. Ovo radi na svim nivoima zumiranja i može se koristiti na više slika. Korisnici će čak moći uređivati ​​u ovom prikazu ako to žele. Tu je i sekundarni režim prije i poslije, gdje možete pregledati cijelu sliku u njenom stanju prije i poslije, umjesto da koristite klizač.

Predstojeće besplatno ažuriranje Capture One 20 uključuje novo pre / posle pregleda. Ovaj prikaz možete koristiti i na više slika odjednom, kao što možete videti ovde. Kreditna slika: Capture One

Kao što je već spomenuto, ažuriranje bi trebalo stići do kraja mjeseca. Ažuriranje će biti besplatno za sve postojeće korisnike Capture One 20, uključujući one koji koriste Capture One Fujifilm i Capture One (za Sony). Za više informacija o usluzi Capture One 20, uključujući informacije o cijenama i pretplate i trajnih licenci, kliknite ovdje.