Edukativna konferencija Fotografa objedinjuje 60 najboljih fotografa iz cijelog svijeta: Digital Photo Review

The Image Salon, usluga fotografiranja i postprodukcije sa sjedištem u Montrealu, nedavno je održala globalnu edukativnu konferenciju pod nazivom Fotografi se ujedine koja je ugostila 60 fotografa iz cijelog svijeta. Događaj uživo je gotov, ali fotografi koji su ga propustili prvi put mogu se registrirati i gledati cijelu reprizu do 6. juna.

Fotografi Unite bio je besplatan događaj koji je od sudionika zatražio da daju dobrotvornu donaciju, iako nije bilo i još uvijek nije potrebno za pregled konferencije. Svaki predavač donirao je svoje vrijeme za sudjelovanje na konferenciji, posuđujući svoju stručnost u trajanju od 20 minuta, kao i dodatnih pet minuta provedenih u odgovorima na pitanja publike.

Događaj uživo održao se 26. i 27. maja od 11 do 19 sati EST. Repriza je dostupna na Fotografi ujedinite web stranicu počev od danas, 29. maja, i ostat će dostupna do 6. lipnja. Zainteresirani gledatelji moraju se registrirati za pristup, koji jednostavno zahtijeva ime i adresu e-pošte, kao i specijalitet gledatelja fotografije.

Na konferenciji su bili predavači koji su se specijalizirali za širok izbor fotografija, uključujući Two Mann Studios, 37 Frames, Sam Hurd, Susan Stripling, Lindsey Adler, Brandon Wong, Sara Monika, Tyler Wirken, Jide Alakija, Chris Knight i druge. Raspored predavača s vremenskim žicama za svaku njihovu sesiju je dostupan na web stranicu Fotografi Unite. Image Salon je objavio i primjere fotografija svakog govornika na svom Instagram nalogu.

Pristup ponovnoj reprodukciji pruža se u obliku veze i lozinke koji se šalju na adresu e-pošte navedenu tokom registracije. Edukativna prilika jedinstvena je po tome što je potpuno besplatna i uključuje neke od najboljih fotografa na terenu. Donacije gledatelja idu u Global Giving’s Coronavirus Global Relief Fund, kao i u odabir regionalnih dobrotvornih fondova.