Let’s Enhance 2.0 predstavlja nove algoritme sa AI napajanjem za povećanje veličine fotografija: Digital Photography Review

Poništavanje veličine fotografije nije idealno ni pod kojim okolnostima, ali kada ne postoji drugo rješenje za povećanje slika veće rezolucije, želite biti sigurni da koristite pravi alat. Hajde da poboljšamo, internetski alat za nadogradnju, objavio je ažuriranje 2.0 koje je učinkovito izgrađeno od temelja poboljšanim algoritmima, novim načinima poboljšanja i unaprijed postavljenim uobičajenim tipovima slika.

Recimo da je Enhance 2.0 restrukturiran s novim korisničkim sučeljem koje cijelu ploču postavki postavlja u jedan okvir za pojednostavljeno sučelje. Ažurirana web aplikacija nudi povećanje veličine u koracima od 2x, 4x, 8x, 16x i prilagođeno podešavanje za preciznije skaliranje. Na kartici algoritma Let’s Enhance 2.0 nudi pet namenskih algoritama sa AI napajanjem: Automatski, Fotografija, Ilustracija, Fotografija 2.0 (beta) i Foto 2.0 lica (beta). Algoritam Photo 2.0 Faces (beta) koristi zaštitu softverske rekonstrukcije lica Let’s Enhance za automatsko prepoznavanje lica na slikama i određivanje prioriteta jasnoće prilikom povećavanja veličine.

Novost je i šest unaprijed postavljenih postavki, koje će automatski primijeniti unaprijed određene varijable na sliku na osnovu posebne opcije koja odaberete. Predodređene postavke uključuju opcije za ispis fotografija, slike e-trgovine sa nekretninama i još mnogo toga.

Let’s Enhance 2.0 omogućava vam da nadogradite pet slika besplatno (ograničeno na 15MP) prije nego što trebate kupiti pretplatu ili platiti dok ste kreditni (ako rezolucija nije ograničena). Slijedi raščlamba cijena različitih planova:

Da biste saznali više informacija i isprobali Let’s Enhance 2.0 za sebe, prijeđite na Let’s Enhance 2.0 web stranicu.