PhotoStatistica je macOS aplikacija za vizualizaciju EXIF ​​podataka vaših fotografija: Digital Photography Review

Gledanje metapodataka za jednu sliku može vam biti od pomoći, ali ponekad vam je potreban bolji pregled vašeg rada na makro nivou. Uđite u PhotoStatistica, novu macOS aplikaciju koja analizira EXIF ​​podatke vaših fotografija i razgrađuje ih u infografike i statističke analize.

Aplikaciju je razvio Fabrika brojeva Bristol Bay i osmišljen je da ponudi vizuelniji prikaz načina snimanja. Ove informacije mogu se koristiti za ne samo poboljšanje vaše fotografije i bolje poznavanje postavki koja će vam možda trebati da gravitiraju (ili izbjegavanje), već i za usmjeravanje u kupovini buduće opreme. Ako otkrijete da imate tendenciju da pucate oko 135 mm svojim lećama dugog dometa, možda bi bilo vrijedno pokupiti 135 mm prime; ako ste skloni snimanju visokih ISO ocjena, možda biste trebali sljedećem fotoaparatu dati prednost pri slabom osvjetljenju ili odabrati F1.8 ili F1.4 objektiv.

PhotoStatistica podržava JPEG, TIFF, DNG i većinu vlastitih Raw formata. Možete da razvrstate ugniježđene direktorijume i potražite slike ili direktno pogledate kroz biblioteke Capture One Pro ili Appleove biblioteke aplikacija Photos. Nakon što PhotoStatistica razvrsta po EXIF ​​podacima slika koje ste odabrali, možete koristiti opcije na vrhu aplikacije za vizualizaciju rezultata pomoću traka, pita i okretnih grafikona. Možete čak i izvesti sve podatke u CSV formatu da biste kasnije spremili trenutni skup EXIF ​​za analizu.

PhotoStatistica je trenutno dostupna za kupnju u macOS App Store za $ 2,99 / £ 2,99 / € 3,49.