Prezentacija: Ukupni dobitnici Sony World Photography Awards 2020: Digital Photography Review

Poklonili smo dosta takmičenja za Sony World Photography u poslednjih 5 meseci. Od Otvorenog takmičenja, do dobitnika nacionalnih nagrada, i nedavnih finalističkih i užem izboru, autori iz cijelog svijeta prepoznati su po svom važnom pitanju. Svjetska organizacija za fotografiju zaključila je ova takmičenja objavljivanjem ukupnih pobjednika profesionalnih, otvorenih, studentskih i mladih za 2020. godinu.

“Ovogodišnji pobjednik dolazi iz kategorije Creative i sjajan je skup slika koji nudi snažan vizualni zapis o tome kako krčenje šuma ide ruku pod ruku sa uništavanjem zajednica i naroda … Pablo je iz Urugvaja i ovaj je projekt duboko ličan njega kao fotografa. Napor potreban za zamišljanje, produkciju i snimanje ove serije hvale se na sve načine “, kaže Mike Trow, predsjedavajući takmičenja Professional.

The Fotograf godine titulu i novčanu nagradu od 25.000 dolara, dodijelio je Pablo Albarenga za seriju pod nazivom Sjeme otpornosti. Istražuje vezu između branitelja i njihove zemlje, zajedno s posljedicama zaštite. Tod Oldham’s Otvoreni fotograf godine sliku muzičara Crnog Francisca prethodno je pokrivao DPReview. Pobedila je Ioanna Sakellaraki Studentski fotograf godine za svoju seriju o ekološkoj održivosti dok je Hsein-Pang Hseih bila prepoznata kao Youth Fotograf godine za njegovo hvatanje izmučenog uličnog izvođača.

U ovom prezentaciji prikazali smo pobjedničke slike iz svake kategorije. Sve ovogodišnje pobedničke i uži izborne slike mogu se pogledati ovdje. Profesionalna, otvorena, studentska i takmičenja za mlade za 2021. godinu bit će otvorena za prijavu 1. jula i slobodna su za ulazak.